Alla inlägg under december 2007

Av Jenny Karlsson - 30 december 2007 12:42


LePoop is magsjuk.


Av Jenny Karlsson - 26 december 2007 23:20


Det är roligt om man först tittar på den här, men om man inte orkar göra det går det bra att titta på den nedanför.

(I morgon åker jag hem igen. See ya then!)

Av Jenny Karlsson - 22 december 2007 13:13


Kära vänner. Nu står julen för dörren och bankar och vill in. Är ni som mig så önskar ni att julen kunde stå där och banka en extra dag eller två för det är ju så mycket som skall fixas innan möjligheten att vila infinner sig.

Snart åker jag till Göteborg, närmare bestämt i mo
rgon, för att fira jul med min bror och gratta mamma på 50-års dagen den 25 december. Men innan dess är det massa som skall göras:
Paket skall slås in.

Skivor skall brännas.

mp3-spelaren skall laddas.

Väskan skall packas.

Och ikväll har vi återträff med låg- och mellanstadieklassen.

Hoppas ni får det bra. Tack Santa för paketen på p
osten (jag har inte riktigt listat ut vem Santa är ännu men jag jobbar på det). Och God Jul till er alla. Puss och kram.

(Ska försöka uppdatera från Götet.)

 

Av Jenny Karlsson - 21 december 2007 07:40


Idag tar jag studenten och på avlsutningen skall jag sjunga Den Här Låten.



Av Jenny Karlsson - 20 december 2007 11:45


Detta är förmodligen också ett pyssel som få har undgått. Tror det kommer från Martha Stewart från början. Så otroligt enkelt och roligt presentpyssel.

Du behöver: Tepåsar, papper, sax, lim, penna och teburk.

Jag använde tre olika sorters trekantiga tepåsar (lösviktste på påse som det också kallas) - grönt, vitt och rött te. Jag använde färgat papper till ettiketterna för enkelhetens skull, och klistrade fast en lapp i teburkens lock där det står vilket te som är vad.


Av Jenny Karlsson - 20 december 2007 11:42


På Jysk är allt julrelaterat helt sjukt billigt just nu. Dessa boxar hittade jag för 5 kr/2-pack. Vilket fynd! Fula visserligen men lite tapetklister och omslagspapper senare så är de fullt användbara som förvaring. Tyvärr var de mönstrade på insidan också så det skulle kräva mycket pyssel för att få dem acceptabla som presentboxar, men för 10 kr kan man tåla mycket.


 

Av Jenny Karlsson - 18 december 2007 15:14


Och på tal om Achmed the dead terrorist och Peanut - här är Bubba J. Funny as hell!



Av Jenny Karlsson - 17 december 2007 20:37


Jag och Emelie strosade omkring på stan idag och med tanke på tidigare inlägg om paketpyssel kände jag mig tvungen att köpa på mig satinband för hundrafemtio spänn.


Jag har slagit in paket. Har ni?


 

Presentation

Omröstning

Följer du med mig till mitt nya hem på wordpress?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards