Alla inlägg den 15 april 2008

Av Jenny Karlsson - 15 april 2008 12:34


Mötet på arbetsförmedlingen gick bra. Jag är mycket glatt överraskad över att ha träffat en människa som är medkännande, förstående och kunnig. Hon skulle hjälpa mig vidare och verkade veta vilka alternativ det fanns. Inte en tår fällde jag men väl babblade jag på för av någon anledning var jag väldigt nervös. Åkte sedan till skolan för att äta lunch och meddela att jag är sjukskriven. Gick också bra. Jag känner mig positiv och mörbultad.


Av Jenny Karlsson - 15 april 2008 09:02


Optimistisk som jag är har jag ägnat morgonen åt att sminka mig trots att jag ska till arbetsförmedligen rehab och prata om min situation. Med tanke på att jag ägnade gårdagskvällen åt att känna mig eländig i sällskap med tårar så är utsikterna för ett saltvattenfritt möte inte särskilt goda. Inte heller vinner jag de där biljetterna till Hultsfredsfestivalen. 9 mornar har jag gått upp och lyssnat på radio men ännu inte hört mitt namn. Dessutom är det sista ansökningsdag till högskolor och universitet idag och studera.nu har ägnat gårdagen och idag med att vägra logga in mig. God morgon på dig med.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Följer du med mig till mitt nya hem på wordpress?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards