Alla inlägg den 16 april 2008

Av Jenny Karlsson - 16 april 2008 22:12


Bimbo Boy skriver: Som ni vet har jag lidit av svår panikångest hela livet. Men i går kom jag äntligen ut och berättade att jag lider av Borderline, emotionellt instabil personlighetsstörning. Och jag tänker: så har jag aldrig sett det och drabbas av en sådan där insikt.


Komma ut.


Ja, det behöver inte bara gälla sexuell läggning. Som homosexuell kommer man inte ut en gång, man kommer ut hela tiden. Det gör jag med. Minst en gång i veckan kommer jag ut ur psyk-garderoben, speciellt nu när jag har... euhm... återfall, eller svacka. Överallt jag går verkar folk vilja veta vad jag sysslar med. Jag är sjukskriven. För att jag har ångest. För att jag har emotionellt instabil personlighetsstörning. Komma ut. Ja.


Av Jenny Karlsson - 16 april 2008 11:40


Döm om min förvåning när jag i morse, morgon tio i tävlingen om Hultsfredsbiljetter, märkte att jag hade svarat fel på en fråga så jag har inte ens haft en chans. Skickade in rätt svar och nu är det bara två dagar kvar av tävlingen. Först blev jag förbannad och tänkte på alla mornar jag kunde sova, sedan insåg jag att jag tack vare denna tävling gått upp i rimlig tid och det är inte fy skam.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Följer du med mig till mitt nya hem på wordpress?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards