Alla inlägg under mars 2008

Av Jenny Karlsson - 1 mars 2008 21:58


Igår tog jag och Anna en road trip till Stockholm för att gå på IKEA i Kungens Kurva. Hade som plan att klämma in ett besök på Myrorna också, men IKEA var ju så katastrofalt stort så vi hann inte göra något annat. Köpte bland annat möbler till balkongen men bilder på allt det nya kommer en annan gång, har knappt orkat titta på alla grejer ännu.



Idag fick jag hybris inne på systembolaget (jag skyller på att jag köpt nya cocktail-glas) och köpte alkohol för över 500 kr. Låter kanske inte så farligt men jag har som mest köpt en box med vin åt gången.



Hyrde 28 veckor senare (lika bra som 28 dagar senare, så se den) och svalde två Miller, en Newcastle och en Kilkenny tillsammans med 150 gram Cheese Balls, kollade på min första melodifestival detta år, höll på att skratta ihjäl mig åt Nordman (kan ha något med ölen att göra) och konstaterade återigen att jag för mitt liv inte förstår grejen. Den enda låten jag tyckte var värd att gå vidare gick inte ens till andra omgången (Fronda, för den som undrade).


Presentation

Omröstning

Följer du med mig till mitt nya hem på wordpress?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards